lördag 13 maj 2017

Kom igen nu!! Håll lite tummar nu :)

Hej igen!
Fy fy fan.... Jag är så trött på att vara trött! Jag är trött på att känna mig tråkig för att jag inte orkar nånting, jag är trött på att folk tror att jag bara är lat (det tror dem säkert inte, det bara känns så) ;)
Det har blivit mycket bättre än vad det var för för två veckor sen men jag kan fortfarande känna denna utmattningen utan nån vidare ansträngning. Jag var nu igår och tog nya prover och jag ber till något högre att dem fortsätter att sjunka. Vill passa på att säga till er som har hört av er och vill ses att det inte är nåt emot er utan jag bara orkar inte känna mig "tråkig".
Galet vad en liten körtel kan göra med en hel kropp, vilken jävla makt den har egentligen!
Det här med minnet är iof väldigt drygt och jag blir lite frustrerad på att jag inte kommer ihåg saker även om det med har blivit mycket bättre. Jag är glad att jag tog beslutet att sjukskriva mig innan det andra jobbet börjar så att jag hinner komma tillbaka till mig själv.
Jag tycker i alla fall att denna senaste veckan har varit mycket bättre och lite mer energi till saker så det känns ju bra, har svårt med sömnen igen och det kryper i benen och så men jag tänker att det kanske är lite inre stress och oro över nåt, jag har ju tagit massa beslut och gjort stora förändringar utan nån direkt plan B så det är nog det. Det går över.
Man får ju inte mer än vad man klarar av så det är lugnt!
Så länge jag märker att det går framåt och att jag faktiskt gör MITT bästa så är jag mer än nöjd.
Så nu får ni hålla tummarna för att proverna kommer tillbaka med bra resultat! :)

Ja ja det blev ett lite osammanhängande inlägg såhär innan vi ska grilla och bara vara i denna efterlängtade värmen, men ja det är lixom så det är just nu :)
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar